Esportazione di gru di camion in Malesia

A gru di camion boom hè in trasportu.
Crane hè un tipu di macchina largamente utilizata in porti, attellu, situ elettricu è di custruzzione.A grua hè un nome generale di macchina di elevazione.Spessu chjamatu gru hè una gru auto, una gru crawler è una gru di tipu.Crane hè aduprata in l'equipaggiu di sollevamentu, salvata d'urgenza, elevazione, machini, salvezza.

cranne

Vantaggi di a gru di camion:
*Prestazione di punta: a lunghezza di u boom in piena estensione hè di 32 m, u rendiment chì conduce in 5%.A capacità di qualità hè di 40%, chì facenu chì a macchina hà una bona adattabilità stradale.
*A tecnica unica di stretching and retract evita ucurvadi u tubu core è cilindru è a rottura di u boom causata da misoperation, migliurà a sicurità di l'operazioni.
*U sistema innovativu di jib adopta un bloccu incrustatu, una testa di boom plug-in è un jib ottagonu, chì hà una prestazione di elevazione eccellente è un travagliu di elevazione sicuru è affidabile.
*Sei tecnulugii unichi furnisce l'assicuranza di qualità, è facenu chì i prudutti mantenenu un altu valore.
*U sistema di cuntrollu hè ottimizatu da 8 patenti;l'elevazione, a rotazione è u luffing sò faciuli è affidabili.
*A tecnica unica di stretch è retract impedisce a misoperation;u stretch and retract of the boom hè più sicuru è più affidabile.
*L'unicu U boom è a testa di boom plug-in rende a capacità di trasportu di carica più equilibrata, è solleva più liscia.
*U limitatore di torque adopta un display LCD coloratu, rendendu l'intelligenza di u diagnosticu di fallimentu.A precisione hè davanti à l'industria.
*Ottu tecnichi di patenti assicuranu a liscia, alta efficienza è a cunservazione di l'energia di i sistemi di elevazione, rotazione è luffing.
*Aduttà u novu mutore idraulicu cù un grande puntu di partenza di torque, facendu l'elevazione secundaria più sicura.
*U disignu di l'umanità rende a cabina è a cabina di cuntrollu più spaziosa, è faciule d'operare.
*Sei tecnulugii di fabricazione unichi assicuranu l'alta qualità.


Tempu di post: 30-lugliu-2021