Rimorca di lettu bassu

1. A struttura hè cumminata cù a categuria di merchenzie di l'utilizatore, è u disignu raghjone pò riduce cumplettamente u pesu di u carru sottu a cundizione di carica.A struttura hè simplice è applicabile, è u disassemblamentu hè cunvene, chì pò riduce u costu d'investimentu per l'utilizatore è crea più valore di prufittu.

2. Semi trailer dump frame: a struttura di u quadru di spaziu hè cumpostu di fasciu longitudinale è integrale à traversu.Pò equilibrà a forza, a rigidità è a durezza di u quadru, cù una forte capacità portante è senza deformazione.

Low bed trailer

3. U quadru di camion dumper semi-rimorchia seria hè di fasciu attraversu struttura, è u fasciu longitudinale adopra tippu drittu o tippu gooseneck.L'altezza di u web hè da 400 à 500, u fasciu longitudinale hè saldatu da saldatura à arcu sottumessu automaticu, u quadru hè sparatu, è u fasciu trasversale hè penetratu in u fasciu longitudinale è saldatu in tuttu.

4. Sistema di sospensjoni: u novu sistema di sospensjoni hè aduttatu cù una forza alta è una forte resistenza à l'impattu;a carica di ogni assi hè equilibrata, è l'angolo di a barra di tira di u sistema hè ragiunate cuncepitu.In u prucessu di frequenti bumps, a distanza di slip di frizione trà u pneumaticu è a terra hè ridutta, è l'usura di i pneumatici hè ridutta in modu efficace.À u listessu tempu, a barra di tirata pò esse aghjustata per aghjustà l'interasse, in modu di evità efficacemente u fenomenu di corsa parziale è di rote di u pneumaticu.

Per riassuntu, hè qualchì sensu cumunu nantu à u dumper semi-trailer in a nostra vita, spergu chì pudete capisce seriu, più cunniscenze nantu à u dumper semi-trailer, pudete cuntinuà à pagà attente à capisce, è s'ellu ci vole. L'amichi di camion semi-rimorchiu pò cuntattateci in ogni mumentu per cunsultà.


Tempu di posta: 22-lugliu-2021